FAQ: Veelgestelde vragen Spellen voor Ouderen

Inhoudsopgave veelgestelde vragen

Praktische vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten zijn € 7,95 per bestelling. Voor grote artikelen geldt € 22,50. Wij leveren ook in andere EU-landen. Kies in uw winkelmand het gewenste land om de verzendkosten te zien.

Kan ik retourneren?

Ja, u kunt binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur het artikel met een kopie van uw bestelling of factuur naar Spellen voor Ouderen, Visseringweg 32, 1112 AS Diemen. Na correcte ontvangst ontvangt u een creditnota.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • iDEAL (Nederland)
  • PayPal
  • Mastercard, VISA
  • Maestro
  • BanContact (België)

Betaling met cadeaukaarten, bitcoins of in termijnen is niet mogelijk. Alle betalingen verlopen via een beveiligde omgeving.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bijna alle artikelen zijn op voorraad. Bestellingen vóór 16:00 worden binnen 2 werkdagen geleverd.

Hoe maak ik een account aan?

Tijdens uw eerste bestelling kunt u direct kiezen om een account aan te maken. Zo heeft u altijd inzicht in uw eerdere bestellingen.

Bezorgt Spellen voor Ouderen ook in het weekend?

Onze bezorgpartner levert alleen op werkdagen (ma-vr). Als u niet thuis bent, wordt de bestelling zo mogelijk bij buren afgegeven.

Kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt een zendingsnummer per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Volg de zending na 00:00 uur via de website van Packs. Let op: brievenbuspost en grote producten via speciaal transport zijn niet te volgen.

Kan ik een artikel ophalen?

Dat kan, maar alleen op afspraak. Neem contact met ons op om een afspraak te maken. Ons magazijn bevindt zich op: Visseringweg 32, 1112 AS Diemen. U bespaart hiermee verzendkosten.

Een artikel is niet op voorraad. Wat nu?

Vul uw e-mailadres in bij het artikel. U ontvangt automatisch een melding zodra het weer op voorraad is.

Wat als ik producten met verschillende levertijden bestel?

Wij versturen wat op voorraad is direct. Artikelen met langere levertijd volgen later. De factuur wordt in zijn geheel opgesteld.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar sales@spellenvoorouderen.nl. Als uw bestelling al is verzonden, is wijziging niet meer mogelijk.

Kan ik de gegevens op mijn factuur aanpassen?

Ja, stuur ons een e-mail met de juiste gegevens. Wij passen de factuur voor u aan.

Heeft Spellen voor Ouderen een winkel?

Wij hebben geen fysieke winkel. Op onze website vindt u alle informatie. Vragen? Neem contact op voor advies.

Hoe bereik ik Spellen voor Ouderen?

Bij voorkeur per e-mail via sales@spellenvoorouderen.nl.
Telefonisch zijn we bereikbaar op +31 (0)20 - 8231256 van maandag t/m vrijdag, 08:30 - 17:00.

Terug naar boven